Avui a classe d'Astronomia em parlat sobre moltes coses:
-Primer em parlat sobre les cordenades celestes, i sobre els hemisferis Sud i Nord.
-Desprès em comensat a paralt de les supernoves, hi he après que aquestes quant moren es fan molt grans i formen una explosio, que em sort es podra veure desde la Terra. I també que el nostre Sol aixó li passara d'aquí 500.000.000.000
-Em parlat sobre el cometa Halley, i que passara el 2061.
-També em parlat dels nostres signes sodiacals, i que per exemple, en el cas que estiguem a finals d'abril, que el sign es el taure, aquest queda amagat radera el Sol.
-Em après que la declinació és la distància d'un astre sobre l'ecuador.
El que més m'ha agradat d'aquesta classe es quant el Sr. Sal ens ha dit que cadascú era una estrella, un nen era el sol i ell era la Terra.